NL FR
Corona-maatregelen
  • - wij zijn geopend van maandag t.e.m. vrijdag (9u tot 18u) en op zaterdag (10u-16u)
  • - klanten die niet kunnen afreizen omwille van Corona zullen door ons persoonlijk gecontacteerd worden

Gastenboek Valencia

Lees hier de reacties van onze klanten!

  • Primus Valencia ****


    Onthaal heeft geholpen om reservatie flamenco-avond af te printen

    Gepost door Segers op 9/09/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Ad Hoc Monumental ***


    Vriendelijk personeel .

    Gepost door Depoorter gilbert op 20/06/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Ad Hoc Monumental ***


    Vriendelijk onthaal en duidelijke toelichting

    Gepost door Dittrich Daniël op 27/05/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Ad Hoc Monumental ***


    De goede punten heb ik hierboven al aangeduid (ligging, netheid, vriendelijkheid, kamer en badkamer. Wat het ontbijt betreft: 1° dag goed, tweede dag minder en vanaf dan ging het alsmaar slechter; brood, fruit, boter en beleg werden te laat aangevuld en de laatste dag helemaal niet meer aangevuld. Wij verwachten dat een hotel weet hoeveel gasten ze kunnen verwachten tussen 8-10u, ook te weinig borden, tafels en stoelen zodat we al van bij het begin van ons ontbijt slechte service kregen. Wat de handdoeken op de kamer betreft, deze waren versleten en zelfs met gaten erin!!!!  Wij boekten bij jullie oorspronkelijk van 24 t/m 27 maart; één maand voor vertrek kregen wij van jullie te horen dat er op 27 maart geen terugvlucht mogelijk was en moesten wij ons reisschema verlengen. Ook bij de boeking voor de shuttle van vlieghaven naar hotel ging er eerst iets mis: wij kregen van jullie een voucher toegestuurd op datum van 8 maart. Deze fout werd wel rechtgezet. Ook wensen wij een claim in te dienen bij de luchthaven voor onze terugvlucht: door een staking van de verkeersleiders had onze vlucht gisterenavond meer dan 2 uur vertraging. In plaats van 18.10 u zijn we pas opgestegen om 20.26 u; ook bij de heenreis had het vliegtuig meer dan een half uur vertraging....In vergelijking met onze reis naar Berlijn enkele jaren geleden krijgt deze reis een behoorlijk minpunt!

    Gepost door liliane lismont op 29/03/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Ad Hoc Monumental ***


    Over het hotel en de ligging ervan waren we zeer tevreden; het ontbijt was evenwel beneden peil.

    Gepost door Van de Vyver Robert op 13/11/2018

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

Zoek & Boek


 
(dd/mm/jjjj)

Reis je met kinderen?

© Copyright Holidayline, 2000-, All rights reserved. Cloud hosting by Domeinnamen, Website en E-mail dedicated server hosting door COMBELL
Doorsturen naar een vriend

* verplicht veld

Vul de velden hieronder in om deze pagina door te mailen naar een vriend, familielid of collega!

Versturen

Feedback

* verplicht veld

Heb je een opmerking over onze site?

Versturen

Indien je vragen hebt raden wij je aan om eerst onze lijst met Vragen? te raadplegen. Heb je het antwoord daar niet teruggevonden, contacteer ons dan:

Callcenter open van maandag tot vrijdag van 10 tot 17 uur.

Holidayline NV
Sint-Jakobsstraat 50-52
8000 Brugge
België



Boek je hotel, transport en extra's in één dossier!



Even geduld aub!