NL FR

Gastenboek Overijssel

Lees hier de reacties van onze klanten!

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    geen op- of aanmerkingen.
    Het hotel voldeed aan onze verwachtingen.

    Gepost door Bagein Ludo op 2/07/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Vloerbekleding zeer vuil. Badkamer muf en slecht gepoetst.

    Gepost door Vreys op 1/07/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    TOP HOTEL

    Gepost door Freddy Celis op 23/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher Steenwijk ***


    Ik neem aan dat hier ook alles perfect was zoals in de andere hotels, maar we zijn hier niet geweest !!

    Gepost door Freddy Celis op 23/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    De kamers hebben een renovatie nodig smerige vloerbedekking. Het eten in het restaurant was ondermaats lange wachttijden en zeer weinig !Te kleine kaart voor 2 bezoeken

    Gepost door Nuytinck Liliane op 20/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Ook hier waren wij zeer tevreden over het hotel.

    Gepost door Katia Pannecoucke op 18/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

    Gepost door Francine Demaret op 18/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Het beste hotel van de 3 waar we verbleven hebben in Friesland.

    Gepost door Monique op 17/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Alles prima . klein minpuntje : het zwembad was tot 18u bezet doordat er les was voor de kindjes .

    Gepost door Bracke Louis op 13/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Het hotel oogt hier en daar verwaarloosd. Loskomend behang, vuil, stoffig...Het personeel dat ons aan tafel en in de bar bediende was zeer vriendelijk maar het personeel aan de receptie deed wat moest, maar ook niet meer dan dat. Het eten was ronduit slecht. We verbleven twee keer in dit hotel omdat één van de andere hotels niet beschikbaar was. Hierdoor was er een afwijking in de route voor de volgende dag, maar we moesten zelf vragen naar de beschrijving. Ook was er op de route van de laatste dag een belangrijk stuk dat niet bereikbaar was, waardoor we moesten omrijden. Dit was men vergeten ons te melden.

    Gepost door Silvia op 3/06/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Onthaal was goed, daar hoorden wij dat ze maandag onze kamer hadden moeten annuleren ?????

    Gepost door De Maayer op 31/05/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Het diner van het halfpension was niet lekker

    Gepost door De bruyn op 24/04/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Fletcher De Eese-Giethoorn ****


    Zelfde opmerking als bij Fletcher Heidehof: absoluut vriendelijke mensen, maar het hele hotel voelde voor ons wat 'outdated'.
    De keuken was absoluut beter dan in Heidehof, maar op de tweede dag liep dan weer vanalles fout in de organisatie .De hele service duurde erg lang.
    Het zaalpersoneel deed erg zijn best, maar elk van de medewerkers moest én de zaal én de bar én de afrekening doen. En dat was duidelijk niet zo'n efficiënt organisatie-recept.

    We vonden het bovendien in elk van de drie Fletcher-hotels die we tijdens dit arrangement gezien hebben stuitend dat de bedrijfsvisie nog dateert van de vorige eeuw. Op geen enkele manier merk je inspanningen rond gezondheid of duurzaamheid. Waarom geen streekproducten gebruiken of aanbieden in het menu, waarom niet meer biologische (en minder gesuikerde of vette) voeding aanbieden, waarom geen ecologische, afbreekbare douchezeep?

    Nee, echt jammer voor de mensen die er werken, maar wij geven ons geld liever uit aan én kwaliteit én duurzaamheid.

    Gepost door Vandyck Koen op 16/04/2022

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

Zoek & Boek


 
(dd/mm/jjjj)

Reis je met kinderen?

© Copyright Holidayline, 2000-, All rights reserved. Cloud hosting by Domeinnamen, Website en E-mail dedicated server hosting door COMBELL
Doorsturen naar een vriend

* verplicht veld

Vul de velden hieronder in om deze pagina door te mailen naar een vriend, familielid of collega!

Versturen

Feedback

* verplicht veld

Heb je een opmerking over onze site?

Versturen

Indien je vragen hebt raden wij je aan om eerst onze lijst met Vragen? te raadplegen. Heb je het antwoord daar niet teruggevonden, contacteer ons dan:

Openingsuren callcenter :

maandag 9u - 18u
dinsdag 9u - 18u
woensdag 9u - 18u
donderdag 9u - 18u
vrijdag 9u - 18u
zaterdag 10u - 16u

Holidayline NV
Sint-Jakobsstraat 50-52
8000 Brugge
België



Boek je hotel, transport en extra's in één dossier!



Even geduld aub!