Het hotel is niet verantwoordelijk voor een hittegolf, maar .... We kregen een zuidgerichte kamer, maar men had niet de moeite gedaan om de rolluiken neer te laten. Gevolg: totaal OVERVERHITTE kamer, 's nachts daalde de temperatuur niet onder 31°C. Men had aan ons gedacht hoor, er lag een dik donsdeken op ons bed, dank u. Door het verouderd en stoffig interieur en het vast tapijt, was er een muffe, vieze, broeierige geur. Ook met open ramen was het niet te doen: horden insecten, de koelgroep van het restaurant (net onder het raam) ging om de 10 minuten in werking, en dan was er nog de klok van de kerk die om de 15 minuten van leer trok. Aan dat laatste kan het hotel weinig doen, maar in elk geval is een dergelijke kamer zonder airco niet verhuurbaar in een warme periode. We hadden 3 nachten en halfpension geboekt en betaald via Holidayline. In het restaurant (het hotel pronkt met de prachtige vergezichten), kregen we een plaatsje naast een muur met uitzicht op een wijnkast en jawel, op een muur. Na aandringen zouden we de volgende dag heel misschien een andere plaats krijgen. Na een helse slapeloze nacht zijn we weggevlucht. Er is ons nog wel een kamer met airco aangeboden, uiteraard mist bijbetaling), maar alle vertrouwen was weg. We kregen nog de boodschap om bij een volgende boeking vooral een kamer op de noordkant te vragen.Men weet dus wel heel goed dat onze kamer in feite onleefbaar is in de zomer. Dit hotel is voor de standaardkamers absoluut geen 3 sterren waar, met 1.5 zijn ze al goed bedeeld. Hierbij een oproep aan Holidayline om wat zorgvuldiger om te gaan met dergelijke aanbiedingen. Voor ons was dit de slechtste hotel-ervaring in 45 jaar.
Gepost door Druwé op 6/09/2019