NL FR
Corona-maatregelen
  • - wij zijn geopend van maandag t.e.m. vrijdag (9u tot 18u) - uitzonderlijk zullen onze kantoren gesloten zijn op vrijdag 14/05/2021 
  • - klanten die niet kunnen afreizen omwille van Corona zullen door ons persoonlijk gecontacteerd worden

Gastenboek Auvergne

Lees hier de reacties van onze klanten!

  • Château d'Ygrande ****


    Top verblijf! Mooie ligging. Het diner was heel lekker met elke dag nieuwe suggesties. Het personeel was heel bekwaam en vriendelijk.

    Gepost door Harry Luyten op 30/07/2020

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Château d'Ygrande ****


    De voorstelling van Chateau d'Ygrande in de folder van Knack - Holidayline is zeer verwarrend. In de kleine lettertjes onderaan wordt vermeld dat we in een paviljoen van het hotel logeren, maar dit heeft niet de uitstraling en het comfort van de kamers van het hotel. Onze kamer nr 32 was piepklein ( 13,6vierkante meter en een badkamer van 3,3 vierkante meter!) en slechts 0,5 of 0,3 van de oppervlakte van andere kamers in het paviljoen, die ook door Holidayline - Knack werden aangeboden. De bedden waren opgemaakt met lakens en wwollen dekens in plaats van dekbedden. De dekens vertoonden witte plekken ( gedroogd sperma?) en een enkel laken vertoonde bruine plekken. Omdat we zo kwaad waren over de minderwaardige behandeling van onze huisvetsing hebben we deze plekken niet aan het hotelpersoneel vermeld.
    ik vraag u om duidelijker te vermelden dat de huisvesting in het paviljoen op geen enkele manier de vergelijking doorstaat met de " grandeur" van het kasteel en zijn kamers. ik had een goede ervaring met een verblijf te Berlijn geboekt via Holidayline-Knack. Maar ik vraag u enerzijde om Ygrande te schrappen uit uw aanbod, en anderzijds een voorstel voor compensatie naar mij toe te formuleren. Ik kan al deze klachten met foto's aantonen, indien u dit wenst.

    Gepost door Van den Broeck Jef op 7/08/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Château d'Ygrande ****


    upgrade van kamer gevraagd (en extra betaald) want echt claustrofobisch met super kleine ramen.

    Gepost door oltenfreiter op 26/06/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

Zoek & Boek


 
(dd/mm/jjjj)

Reis je met kinderen?

© Copyright Holidayline, 2000-, All rights reserved. Cloud hosting by Domeinnamen, Website en E-mail dedicated server hosting door COMBELL
Doorsturen naar een vriend

* verplicht veld

Vul de velden hieronder in om deze pagina door te mailen naar een vriend, familielid of collega!

Versturen

Feedback

* verplicht veld

Heb je een opmerking over onze site?

Versturen

Indien je vragen hebt raden wij je aan om eerst onze lijst met Vragen? te raadplegen. Heb je het antwoord daar niet teruggevonden, contacteer ons dan:

Callcenter open van maandag tot vrijdag van 10 tot 17 uur.

Holidayline NV
Sint-Jakobsstraat 50-52
8000 Brugge
België



Boek je hotel, transport en extra's in één dossier!



Even geduld aub!