De voorstelling van Chateau d'Ygrande in de folder van Knack - Holidayline is zeer verwarrend. In de kleine lettertjes onderaan wordt vermeld dat we in een paviljoen van het hotel logeren, maar dit heeft niet de uitstraling en het comfort van de kamers van het hotel. Onze kamer nr 32 was piepklein ( 13,6vierkante meter en een badkamer van 3,3 vierkante meter!) en slechts 0,5 of 0,3 van de oppervlakte van andere kamers in het paviljoen, die ook door Holidayline - Knack werden aangeboden. De bedden waren opgemaakt met lakens en wwollen dekens in plaats van dekbedden. De dekens vertoonden witte plekken ( gedroogd sperma?) en een enkel laken vertoonde bruine plekken. Omdat we zo kwaad waren over de minderwaardige behandeling van onze huisvetsing hebben we deze plekken niet aan het hotelpersoneel vermeld.
ik vraag u om duidelijker te vermelden dat de huisvesting in het paviljoen op geen enkele manier de vergelijking doorstaat met de " grandeur" van het kasteel en zijn kamers. ik had een goede ervaring met een verblijf te Berlijn geboekt via Holidayline-Knack. Maar ik vraag u enerzijde om Ygrande te schrappen uit uw aanbod, en anderzijds een voorstel voor compensatie naar mij toe te formuleren. Ik kan al deze klachten met foto's aantonen, indien u dit wenst.
Gepost door Van den Broeck Jef op 7/08/2019