NL FR
Corona-maatregelen
  • - wij zijn geopend van maandag t.e.m. vrijdag (9u tot 18u) en op zaterdag (10u-16u)
  • - klanten die niet kunnen afreizen omwille van Corona zullen door ons persoonlijk gecontacteerd worden

Gastenboek Oostende

Lees hier de reacties van onze klanten!

  • Imperial ***(*)


    Mooie nette kamer met alles wat een hotelkamer moet hebben, op 1 detail na: in de badkamer is er wel een bad, maar geen mogelijkheid tot douchen.

    Gepost door Reynders op 10/09/2020

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • du Parc ***


    We wisten dat dit hotel geklasseerd was en authentieke elementen aanhield. Dus de grootte van de kamers is beperkt evenals de traphal op het bovenste verdieping, wat sowieso geen issue is gezien de geschiedenis van dit hotel. Maar we verwachtten wel een modernere inrichting. In de badkamer kan het douchegordijn best vervangen vervangen worden door een glazen wand. Of het bad vervangen door een douche. In de badkamer zijn er geen opbergkasten, hoewel er wel plaats is. Evenals een aantal kapstokken zou al wonderen gedaan hebben zowel in de badkamer als slaapkamer. In de kamer was het tapijt al wel vervangen door laminaat wat een pluspunt is. De trappenhal daarentegen is nog één en al tapijt. Ik begrijp dat je aan de trappenhal niets kan veranderen en dat zou ook zonde zijn van zo'n mooie trappenhal. Maar het tapijt verwijderen en het hout of natuursteen onder het tapijt opfrissen zou al een positieve verandering zijn. . In de ontbijtruimte waren de tafels plakkerig, omdat de lak van de tafels door slijtage verdwenen was. Het ontbijt was goed. Het was een volledig en klassiek ontbijt. De vensters zijn enkel glas, waardoor het lawaai van buitenaf heel hoorbaar is. Ik vermoed dat een geklasseerd gebouw langs de buitenkant wel de ramen in dubbel/triple glas mag vervangen. Het gehele hotel heeft een opfrisbeurt nodig.

    Gepost door Kathy Beliën op 27/02/2020

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Imperial ***(*)


    Het hotel Imperial is niet het meest moderne, maar straalde nog een charme die je in de nieuwere hotels niet vindt. Het hotel was zeer goed onderhouden, dat is belangrijk zelfs als is het van oude datum. Onthaal : zeer voorkomend, beeld, vriendelijk.

    Gepost door Brulé op 22/03/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Imperial ***(*)


    in deze tijd zou het toch wel fijner zijn met meer stopcontacten op de kamer. enkel een bad en geen douchevoorziening - gordijn of glas - en een gladde badbodem maken het niet veilig. het ontbijt is uitgebreid maar de sneden brood uitgedroogd, men vult ook niet tijdig (wordt niet opgevolgd) aan als bv de eieren op zijn. de inkom en ontbijtzaal zijn wel heel mooi, ook de vriendelijkheid van de bedienden is zeer goed.

    Gepost door Weyten-Verwerft op 23/11/2018

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • du Parc ***


    Het was aangenaam verblijven in hotel du Parc. Aan te bevelen aan vrienden. Hopelijk tot een volgend bezoek.

    Gepost door Colman André op 5/10/2018

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

Zoek & Boek


 
(dd/mm/jjjj)

Reis je met kinderen?

© Copyright Holidayline, 2000-, All rights reserved. Cloud hosting by Domeinnamen, Website en E-mail dedicated server hosting door COMBELL
Doorsturen naar een vriend

* verplicht veld

Vul de velden hieronder in om deze pagina door te mailen naar een vriend, familielid of collega!

Versturen

Feedback

* verplicht veld

Heb je een opmerking over onze site?

Versturen

Indien je vragen hebt raden wij je aan om eerst onze lijst met Vragen? te raadplegen. Heb je het antwoord daar niet teruggevonden, contacteer ons dan:

Callcenter open van maandag tot vrijdag van 10 tot 17 uur.

Holidayline NV
Sint-Jakobsstraat 50-52
8000 Brugge
België



Boek je hotel, transport en extra's in één dossier!



Even geduld aub!