NL FR

Brochure Treintrips

Holidayline.be aanvaardt de EcoCheque (Accor Services) en Eco Pass (Sodexo) als betaalmiddel voor je treinreis. Je boekt en betaalt het dossier volledig en stuurt je ecocheques per aangetekend schrijven ons op. Wij betalen vervolgens de waarde van je ecocheques integraal terug, met een maximum van 375 euro per reiziger en op voorwaarde dat het bedrag van alle ecocheques samen het totaal van de boeking niet overschrijdt.

>> Meer info 

Melding Momenteel werken we aan nieuwe aanbiedingen
Ik heb een boekingscode, waar moet ik die ingeven?
De boekingscode staat telkens vermeld bij elke aanbieding op deze pagina. Je zal automatisch het prijsvoordeel krijgen bij boeking dus je dient de code nergens meer in te geven.
© Copyright Holidayline, 2000-, All rights reserved. Cloud hosting by Domeinnamen, Website en E-mail dedicated server hosting door COMBELL
Doorsturen naar een vriend

* verplicht veld

Vul de velden hieronder in om deze pagina door te mailen naar een vriend, familielid of collega!

Versturen

Feedback

* verplicht veld

Heb je een opmerking over onze site?

Versturen

Indien je vragen hebt raden wij je aan om eerst onze lijst met Vragen? te raadplegen. Heb je het antwoord daar niet teruggevonden, contacteer ons dan:

Openingsuren callcenter :

maandag 9u - 18u
dinsdag 9u - 18u
woensdag 9u - 18u
donderdag 9u - 18u
vrijdag 9u - 18u
zaterdag
enkel per telefoon
10u - 16u

Holidayline NV
Sint-Jakobsstraat 52
8000 Brugge
België


Buiten deze kantooruren en uitsluitend voor noodgevallen ter plaatse of heel kort voor vertrek kan u terecht op dit nummer voor verdere assistentie door een van onze medewerkers : +32 479 93 38 85


U kan ons als volgt bereiken :



Boek je hotel, transport en extra's in één dossier!



Even geduld aub!