NL FR

Gastenboek Côte d'Azur

Lees hier de reacties van onze klanten!

  • Le Provençal ***


    Het eerste contact bij het inchecken was alles behalve vriendelijk. De uitleg bij de vele (3) afkortingen in verband met de codes voor de parking van het hotel + codes om na 22 uur het hotel te kunnen betreden, werd mondjesmaat en met tegenzin gegeven. Het leek op een animositeit tegenover ons, maar een groot gebrek aan personeel verantwoordde deze negatieve houding niet. Toen ik later een kopje vroeg voor het espressomachine (in plaats van een bekertje in dunne plastic dat al voor het tandenpoetsen moest gebruikt worden en waaraan ik me verbrandde) kreeg ik een veeg uit de pan omdat ik al een 2e capsule had gevraagd (er was er maar één). We parkeerden onze auto verderop omdat er nauwelijjks plaats was om degelijk te parkeren in de te kleine parkings. De laatste avond kwamen we na 24 uur thuis. Alles was afgesloten (normaal), Een ware zoektocht met de verschillende codes en onbekende afkortingen om binnen te geraken. Het was alles behalve een "de luxe kamer" ! De bedden waren goed.

    Gepost door Brems op 17/09/2021

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Golf Hôtel de Valescure ****


    Hotel gekoppeld aan golf club.Dwz s’morgens vanaf 7u onderhoud grasperken(uitgezonderd op zondag), dit duurt 2 à 3 uur, Clubleden en gasten(golf) drinken, eten in het clubhuis waar ook de hotelgasten s’middags en s’ avonds eten. Rokers en niet rokers zitten te samen. Restaurant: WEGBLIJVEN! Bediening, kwaliteit, inhoud, info gewoonweg ondermaats en veeel te duur. Wij hadden half pension en op de voorlaatste avond (totaal 8 overnachtingen)kregen wij voor de eerste keer een menukaart voor half pension??(voorgerecht, hoofdgerecht en dessert). Het viel ons op dat er zeer weinig weinig aanwezigen (golf-hotel) s’middags en s’avonds bleven eten!2 avonden zaten wij daar alleen.
    Extra zijn wij 3 maal gaan uit eten.Super en minder betaald met alle toeters en bellen erop. Hygiene restaurant: ondermaats.

    Gepost door Heylen Michel op 9/09/2020

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Le Provençal ***


    Zeer aangename gastvrouw

    Gepost door Karen op 30/07/2020

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

Zoek & Boek


 
(dd/mm/jjjj)

Reis je met kinderen?

© Copyright Holidayline, 2000-, All rights reserved. Cloud hosting by Domeinnamen, Website en E-mail dedicated server hosting door COMBELL
Doorsturen naar een vriend

* verplicht veld

Vul de velden hieronder in om deze pagina door te mailen naar een vriend, familielid of collega!

Versturen

Feedback

* verplicht veld

Heb je een opmerking over onze site?

Versturen

Indien je vragen hebt raden wij je aan om eerst onze lijst met Vragen? te raadplegen. Heb je het antwoord daar niet teruggevonden, contacteer ons dan:

Openingsuren callcenter :

maandag 9u - 18u
dinsdag 9u - 18u
woensdag 9u - 18u
donderdag 9u - 18u
vrijdag 9u - 18u
zaterdag 10u - 16u

Holidayline NV
Sint-Jakobsstraat 50-52
8000 Brugge
België



Boek je hotel, transport en extra's in één dossier!



Even geduld aub!