NL FR

Gastenboek Beieren

Lees hier de reacties van onze klanten!

  • Luitpoldpark ****


    Slechts 1 stoel op tweepersoonskamer

    Gepost door Veraart Eddy op 15/07/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Luitpoldpark ****


    kamer op de 5e verdieping was eerder een suite, dus heel mooi en groot. Nadeel was dat er geen airco was, waardoor het zeer warm was.

    Gepost door Rik Verlinde op 14/07/2019

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Luitpoldpark ****


    Het enige dat een domper op de vakantie was, dat bij half pension enkel rekening werd gehouden met de meer dan overvloedige Japanse en Chinese hotelgasten. Er werd in de 5 dagen GEEN enkel Beiers of Duits gerecht geserveerd. Enkel via keuze op de kaart kon dat wel, voor mij was het de 4de maal dat we het hotel bezochten de laatste keer in 2012, en de kwaliteit van het eten avonds in half pension is meer dan 80% in kwaliteit (Duitse keuken) gezakt. Bijvoorbeeld de sla bar 9 schotels en het enige verse was de sla, voor de rest allerhande andere zaken maar geen tomaat of komkommer of wortel of boontjes …..Daarom hebben we van de 4 maaltijden er maar 2 gebruikt. We spreken dan nog niet van de onbeschofte en arrogante houding van de oosterse gasten, enkele voorbeelden : liften blokkeren om enkel hun leden op en neer te laten bij vertrek en aankomst, bij het morgen buffet hopen op de borden waarvan soms meer dan de helft niet word gebruikt, meerdere boterroosjes op hun fruit en ze gebruiken ze niet, als men morgens door het personeel een tafel toegewezen krijgt en men gaat om de broodjes werd de tafel al door hen ingenomen ondanks dat de zaalverantwoordelijke hen kenbaar maakte dat er voor hen een aparte ruimte was om te ontbijten. Van het personeel geen klagen , maar voor ons is het zeker de laatste keer aldaar ! Wat ons ook van het hart moet is dat de eerste 2 dagen er een Indische zaal verantwoordelijke was die zelfs geen Engels of Frans verstond , de man behielp zich wel maar moest toch voor het oudere Amerikaanse paar tot 3 maal toe naar de keuken omdat hij de mensen niet begreep wat ze wensten en telkenmale het verkeerde bracht. Dit zou zeker in een 4 a 5 sterren hotel niet mogen gebeuren. Als gepensioneerd autocar chauffeur vond ik het nog maar meer dan normaal dat we minstens 4 talen spraken ! Dus was het voor ons geen 100% genieten , had de 5 daagse als geschenk gekregen van mijn echtgenote voor mijn pensioen, hadden we op voorhand geweten dat het Hotel zich op de Japanse toerist focuste , hadden we zeker een ander hotel geboekt. De vierde maal was er zeker teveel aan, maak zeker geen reclame meer voor dit hotel. Twee niet al tevreden klanten, Eliane & Guido

    Gepost door Devolder op 11/06/2018

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Luitpoldpark ****


    Wij werden hier behandeld, precies of we bij vrienden logeerden. Geweldig hotel.

    Gepost door Jan Ceulemans op 1/05/2018

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Luitpoldpark ****


    Alles is goed verlopen. Klein minpuntje; door de drukte heeft men niet gecommuniceerd over verandering van het uurrooster van het diner . Sluiting van het buffet om 20.00u in plaats van 22.00u. Ook op 24-12 was er verandering avondeten om 18.oou. Aan sneltempo. Spijtig.

    Gepost door Vermeulen op 31/12/2017

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

  • Luitpoldpark ****


    Wij hebben een fantastisch verblijf gehad, het personeel was zeer vriendelijk en het eten was prima verzorgd. Kamer zeer netjes en ruim, badkamer zeer schoon.

    Gepost door Wim Tap op 7/10/2017

    Reageer op dit bericht


         


    Verstuur je reactie

    * verplicht veld

Zoek & Boek


 
(dd/mm/jjjj)

Reis je met kinderen?

© Copyright Holidayline, 2000-, All rights reserved. Cloud hosting by Domeinnamen, Website en E-mail dedicated server hosting door COMBELL
Doorsturen naar een vriend

* verplicht veld

Vul de velden hieronder in om deze pagina door te mailen naar een vriend, familielid of collega!

Versturen

Feedback

* verplicht veld

Heb je een opmerking over onze site?

Versturen

Indien je vragen hebt raden wij je aan om eerst onze lijst met Vragen? te raadplegen. Heb je het antwoord daar niet teruggevonden, contacteer ons dan:

Callcenter open van maandag tot vrijdag van 9 tot 19 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Holidayline NV
Sint-Jakobsstraat 50-52
8000 Brugge
België



Boek je hotel, transport en extra's in één dossier!



Even geduld aub!