Ligging langs een drukke verbindingsweg. Je hoort het verkeer wanneer je buiten zit.
Airco kan je zelf niet regelen, ondanks vermelding op website dat dit wel kan.
Zeer slechte wifi ontvangst op de kamer.
Er waren feesten op zaterdag en zondag waardoor we niet in de tuin(terras) mochten.
Avondeten niet mogelijk, restaurant gesloten. Waarschijnlijk door te weinig hotelgasten.
Gepost door Engels Etienne op 24/06/2026