-
Zeer goed is om zeker terug te keren
Gepost door Ferny Raymond op 15/10/2018
Reageer
-
Het hotel is wat gedateerd en beantwoord niet meer aan het aantal sterren,het 5 gangendiner daarentegen was wel op sterrenniveau
Gepost door De Mey op 23/09/2018
Reageer
-
Het 5-gangen diner bestaat uit 5 proevertjes, maar je gaat met honger van tafel!
De kamer is klein en heeft geen kast. Het bed wordt niet opgemaakt.
Gepost door Jo op 12/09/2018
Reageer
-
Wij zijn ABSOLUUT niet tevreden over ons verblijf in "Charme"hotel Oranjeoord.
Onze reis was reeds geboekt in April '18 en er was extra betaald voor een charme-kamer met terras of balkon.
We kwamen rond 14 u aan en kregen bericht dat de kamer pas beschikbaar zou zijn rond half vier à vier uur.
Daarop zijn mijn man en ik weggereden naar Apeldoorn om deze stad al eens te bezoeken.
Toen we rond 17 u aankwamen bleek dat we een kamer op de tweede verdieping hadden die allesbehalve een Charme-kamer was. Voldoende ruimte want kamer was enkel bemeubeld met een bed met twee aparte matrassen, twee lampjes aan de wand maar géén nachtkastje of schapje om wekker te plaatsen, boek op te leggen, ...
Lessenaartje in de hoek van de kamer met 1 schuif en kastje waar koelkastje zou in passen, maar leeg.
Geen thee- en koffievoorzieningen, géén telefoon om naar de receptie te bellen, sleutelkaart was niet geactiveerd dus twee verdiepingen naar beneden, geen ruimte om kledij op te bergen, twee zeteltjes aan het venster met een brede vensterbank (om iets neer te leggen ?) ...
Badkamer was mooi en proper maar handdoeken moesten gebruikt worden om op de koude vloer te leggen.
Verwarming voor frisse ochtend was niet mogelijk omdat de buitentemperatuur nog hoog genoeg was. 14°C is vrij fris om een douche of bad te nemen.
Ik was zeer ontevreden met de kamer die wij kregen en nam contact met het reisburo die de boeking verzorgd had en zij namen contact met de manager. Die gaf toe dat wij niet het comfort kregen waarvoor extra betaald was, maar zij meldden dat alles volgeboekt was en dat we MISSCHIEN de volgende dag een andere kamer konden krijgen, na het ontbijt 's anderendaags.
De volgende dag bleek dit ook niet te kunnen omdat alles alweer volgeboekt was en het was onmogelijk om ons een andere kamer te geven. Zij konden er wel voor zorgen dat er een nachtkastje was voor naast het bed.
Er checkten mensen uit die wel een grotere kamer hadden, die ook klachten hadden (bedden niet opgemaakt, kamer niet schoongemaakt, ...) en het meisje aan de receptie moest alles maar opvangen. Manager was niet te vinden of te zien.
Service was beneden alle peil en ik had werkelijk medelijden met het meisje aan de receptie.
Personeel in de eetzaal was erg vriendelijk maar overstressed en bediening was enorm traag.
Vijfgangen diner was mooi om te zien maar minieme hoeveelheden.
Na drie uur tafelen hadden wij nog honger en waren te moe om nog te klagen.
Klachten kunnen w
Gepost door Linda Borgelioen op 8/09/2018
Reageer
-
Wij hadden voor 4 echtparen geboekt en hebben 2 redelijke tot goede kamers gekregen. Een echtpaar had een zeer kleine kamer waarin zelfs geen kast stond. Alleen het avondeten was schitterend.
Gepost door Geens-Backman op 8/09/2018
Reageer
-
3 sterren hotel verwacht je toch wel dat het bed opgemaakt wordt. Dit was niet het geval. Oubollig hotel met moderne aanbouw. Fijne 5 gangen menu maakt een en ander goed. Aanrader voor liggging , natuur en eten. Voor de rest niet !
Gepost door Vanoverberghe Fiip op 22/08/2018
Reageer
-
Oranjeoord ligt wel rustig, maar midden in de bossen , een 7-8 km verwijderd van Apeldoorn; je hebt dus de wagen nodig om naar de dichtst bijzijnde gemeente te rijden. Overdag lukt het ook met de fiets, maar 's avonds moeilijk omdat de weg van Apeldoorn naar het hotel stikdonker en dus gevaarlijker is; Apeldoorn is een gemeente met een winkelcentrum, maar verder niets. Het hotel : ontbijt is verzorgd , maar het 5-gangendiner, in het arrangement opgenomen, heeft ons wat ontgoocheld: zeer gecompliceerde gerechten met combinaties die niet zo geslaagd leken ( vlees met een vissaus , groenten bij het hoofdgerecht : zeker 5 soorten maar slechts één boon in stukjes, één groene asperge in stukjes enz) . De chef doet zijn best om mooie borden te maken, maar de porties zijn zeer klein , te ingewikkeld door de veelheid ingrediënten..... Kamers (de onze toch) zijn klein, badkamer klein zonder haardroger, nauwelijks plaats om toiletgerief of -zak te zetten .
Gepost door Hilde vanhoutte op 18/08/2018
Reageer
-
Alles zeer goed, behalve dat er geen kleerkast was noch legplanken in de kamer en het terrasje was niet schoongemaakt. Het eten in het restaurant was super...de service wel wat te traag.
Gepost door Meunier op 17/08/2018
Reageer
-
Zeer vriendelijk personeel. Fijn onthaal.
Gepost door Carine Creëlle op 8/08/2018
Reageer
-
5 gangendiner duurde wel erg lang. Wij hadden de indruk dat er te weinig personeel aanwezig was. Ze liepen ons inziens gestressed rond. Ook de communicatie verliep niet altijd even vlot. Merkwaardig : bij het gastronomisch diner wist de kelner niet wat "aperitief maison" was. Anderzijds prachtige ligging en toch heel lekker gegeten.
Gepost door De Becker op 28/07/2018
Reageer
-
Het vijfgangendiner de eerste avond en het driegangendiner de laatste avond waren culinaire hoogstandjes,een dikke pluim daarvoor.
Gepost door Va Hoof op 9/06/2018
Reageer
-
Zeer goed maar een koelkastje in de kamer had wel gemogen
Gepost door De Greef Guido op 4/06/2018
Reageer
-
zolderkamer zonder ramen met 2 dakvlakramen, dus geen buitenzicht
Gepost door mattheus op 28/05/2018
Reageer
-
Best naar een kamer met terras vragen, had zelf een dakkamer en dat gaf een wat benauwend effect.
Gepost door Ingrid Gommaerts op 16/05/2018
Reageer
-
Zoals we al zegden bij het afscheid: het feit dat we voor het vijfgangenmenu meer dan drie uur en half aan tafel moesten zitten, is het enige minpuntje dat we kunnen melden. Lang wachten en telkens echt minimale porties te eten krijgen, doet een mens een beetje zenuwachtig worden. Voor de rest niets dan positiefs: professionele aanpak, schitterende locatie, geweldig mooie kamer, perfecte nachtstilte, goede parkeergelegenheid en dito fietsenstalling. Kortom wij zijn heel tevreden, ook over de prijs/kwaliteitverhouding.
Gepost door Verdickt op 29/04/2018
Reageer
-
Het was een aangenaam en gezellig verblijf, de ontvangst was vriendelijk en correct. We misten wel een haardroger op de kamer.
Gepost door Deriemaeker op 13/04/2018
Reageer